Labruguière (kunstivõlumaa)

Täna oli teistmoodi koolipäev. Toimus väljasõit ning tunnid olid läbi juba kell kaks(tavapärase kaheksast kuueni kestva päeva asemel). Ütlen, et külastasime kunstimuuseumit, sest asutuse nimi ja olemus jäi segaseks. Igatahes silmailu kandus tolle majakese seinte vahelt pikki tänavaid mööda linna laiali. Olge lahked, saage minu päevast osa!

Pühendusega Flavie'le, kes täna puudus :)






Laevad, paadid värvilaikudel



Silmailu tänav nr 1
 Teel...
Uduloorist on saanud udumüür ehk bussiakna fotograafia

Maarja-Liis Ilus ütleks, et on vaid voogav kuldne põld






Mina ja mu tüütu ortoosis jalg

See õun oli ülimaitsev ja näljahädast päästja. Lisaks meenutas õunakoor mulle taevatähti.


Jõgesid on meie kandis palju. Juhin tähelepanu ülal paremal vabaduses lendlevale lehele.

Operaator Kõps

Päikeseratas, päikeseratas...või hoopis kodune kiluratas? 

Millimallikas ja läbilõige kurgist



Vanaema kartulimugulad



Minu empsi huulilt oleks tegu ''votoaparaatidega''

Pildiraamid on mulle alati meeldinud
Atribuut teise nurga alt.

Need kaks ristkülikut hägu oli inimsilmale tegelikult päris lahe fotojäädvustus


Tädi


Esimesed seebikarpide taevasse pürgimised.

Minu selle aasta kodukant pealtvaates.

Muumipapal oli ka perefoto jaoks selline aparaat.


Uus mudel: Linnupesakast 2000



See on mu tänasepäeva lemmik 3D masin, fotol pole pooltki nii lahe kui kahe silmaga uudistades.

Kunstiteose otsetõlge: väike rong suhkrus

Elektiline tool. Otstarve veel selgitamisel.


Comments

Popular posts from this blog

Punasõstar (Pühendusega vahetusõpilastele!)

Miskit imelist(Pariis!)

Rõõm